tel  +420 734 756 575
0 ks 0 Kč

Katalog zboží

Provozní doba:

Pondělí až pátek
12:00 hod - 15:00 hod

Kontakt:

Infolinka: 605 757 693
info@cellin.cz
reklamace@cellin.cz

Provozovatel:

CELLiN Mobile s.r.o.
Na Dolinách 1272/41
141 00 Praha 4
IČ: 08633509

Spolupracujeme:





Postup reklamace

Než budete reklamovat

Než budete řešit postup reklamace, spoustu závad je možné odstranit pouze uvedením přístroje do továrního nastavení. Může se jednat zejména o závady typu výpadky hovoru, špatné funkce fotoaparáturestartzamrzávání telefonu či aplikací apod. Vypínání telefonu často způsobuje nedostatečná kapacita starší baterie. Proto je na životnost baterie ze zákona pouze 6 měsíců. Špatnou funkci volání, zamrzání při hovoru apod. může způsobovat buď stará, nebo neodborně zmenšená SIM karta. Doporučujeme proto výměnu u operátora. Výměna je zdarma. Špatná paměťová karta je také častou příčinou zamrzání anebo restartu telefonu.
Pokud se nejedná o žádnou z těchto závad, pokud se Vám ji nepodařilo odstranit, či se tím nechcete zabývat, postupujte prosím dle návodu níže. Rádi Vám pomůžeme.

Reklamace

Pro reklamaci si stáhněte zde Reklamační formulář ve Wordu nebo PDF, který vyplněný a přiložený k reklamovanému zboží spolu s platným záručním listem nebo fakturou (stačí kopie) zašlete nejlépe Obchodním balíkem České pošty na adresu e-shopu (e-shop CELLiN, Severovýchodní I, 141 00, Praha 4). Nezasílejte prosím na adresu sídla firmy, reklamace nemusí být převzata. Balík prosím zabalte tak, aby se zabránilo poškození přístroje. Samotné mobily pouze v bublinkové obálce nepřevezmeme.

Doporučujeme nepřikládat příslušenství, SIM kartu ani paměťovou kartu, pokud nesouvisí se závadou. 

Dále kvůli urychlení vyřízení reklamace radíme uvést přístroj do továrního nastaveníodhlásit ze všech účtů (účet Google, iCloud), dále vypnout veškeré blokační služby (zámek telefonu, Najít iPhone).
Zejména u iOS zařízení při nevypnutí služby Find My IPhone a iCloud nebude reklamace vyřízena kladně. U nefunkčích mobilů Apple a Samsung lze službu vypnout přes internet. (https://www.icloud.comhttps://myaccount.google.com)

Doporučujeme vytvořit si zálohu zařízení přes iCloud popř. Google účet. Data ve vašem telefonu nemusí být zachována.

Lhůta pro vyřízení reklamace je pro spotřebitele dle zákona č. 634/1992 Sb. třiceti denní.
(Pro podnikatele při nákupu na IČO toto neplatí)

Vaši reklamaci se nicméně budeme snažit vyřídit v nejbližším možném termínu.


Odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě

Ze zákona č. 89/2012 Sb. (občanského zákoníku) má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena přes internet, a to do 14 kalendářních dnů od převzetí plnění. Při nákupu na firmu jako právnická osoba tato možnost odpadá. Pokud tedy po obdržení zásilky zjistíte, že vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ji bez uvedení důvodu vrátit.

Odstoupení od kupní smlouvy musíte odeslat nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží a ve vracené zásilce by měl být vložen originál záručního listu, doklad o zaplacení popř. faktura, dále průvodní dopis (vzor ve Wordu nebo PDF formátu), ve kterém odstupujete od kupní smlouvy a kde by mělo být upřesněno, jakým způsobem chcete vrátit peníze (zda na účet nebo poštovní poukázkou, popř. osobně). Balík by měl být odeslán na adresu prodejny.

Při vrácení používaného zboží, které již nemůže být dále prodáváno jako nové, si vyhrazujeme účtovat náklady vzniklé v důsledku snížení hodnoty zboží.

Zásilku můžete zaslat pouze běžným způsobem - nikoli na dobírku. V takovém případě by zásilka nebyla přijata.

Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 14 kalendářních dní od obdržení odstoupení.

Veškeré Vaše dotazy rádi zodpovíme v otevírací hodiny na telefonním čísle: 605 757 693  nebo na emailu reklamace@cellin.cz.




Váš CELLiN

© Copyright 2021. Cellin.cz mobilní telefony a příslušenství. Systém unisell.eu