tel  +420 734 756 575
0 ks 0 Kč

Katalog zboží

SamsungGalaxy S9+Galaxy S10eGalaxy S10 LiteGalaxy S10Galaxy S10+Galaxy S20 FEGalaxy S20Galaxy S20+Galaxy S20 UltraGalaxy S21Galaxy S21+Galaxy S21 UltraGalaxy Note 8Galaxy Note 9Galaxy Note 10 LiteGalaxy Note 10Galaxy Note 10+Galaxy Note20Galaxy Note20 UltraGalaxy A9Galaxy A10Galaxy A21sGalaxy A20eGalaxy A30sGalaxy A31Galaxy A40Galaxy A41Galaxy A42Galaxy A50Galaxy A51Galaxy A71Galaxy M51Xcover 4sXcover ProGalaxy FoldGalaxy Z FlipAppleiPhone 6SiPhone 6S PlusiPhone 7iPhone 7 PlusiPhone 8iPhone 8 PlusiPhone XiPhone XriPhone XsiPhone Xs MaxiPhone 11iPhone 11 ProiPhone 11 Pro MaxiPhone SE 2020iPhone 12 MiniiPhone 12iPhone 12 ProiPhone 12 Pro MaxHomePod MiniBlackBerryClassicPassportPrivKeyOneHuaweiP SmartP30P30 LiteP30 ProP40 Lite EP40 LiteP40P40 ProMate 20 ProMate 30 ProY6 2018Y6 2019HonorHonor 9XHonor 10Honor 20OnePlus5T66T7 ProCaterpillarS60S61Nokia2303310 (2017)8110Nokia 6.2Nokia 8.1SonyXperia XAXperia XZ PremiumXperia XZ1 CompactXperia 10OstatniBezdrátová nabíječkaBezdrátová sluchátkaPouzdraNabíječka do autaGoogle Pixel3a4a4XiaomiMi Note 10 LiteRedMi Note 8RedMi Note 8 ProRedMi Note 9 ProRedMi Note 8TSmart WatchApple WatchHuawei WatchSamsung Galaxy WatchPaměťové kartyVelikost 16GBVelikost 32GBVelikost 64GBVelikost 128GBVelikost 200GBVelikost 256GBVelikost 400GBOff-line navigační softwareAura 3D do telefonuAura 3D na kartu 16GBAura 3D na kartu 32GBAura 3D na kartu 64GBAura 3D na kartu 128GBTvrzená sklaTvrzené ochranné sklo3D tvrzené ochranné skloFólie Clearplex®

Provozní doba:

Pondělí až pátek
10:00 hod - 17:00 hod
Výdejní místo kvůli COVID-19
dočasně uzavřeno

Kontakt:

Infolinka: 605 757 693
info@cellin.cz
reklamace@cellin.cz

Provozovatel:

CELLiN Mobile s.r.o.
Na Dolinách 1272/41
141 00 Praha 4
IČ: 08633509

Spolupracujeme:





FAQ - Často kladené dotazy

1) Lze objednané zboží vrátit?

Zboží z e-shopu můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí a to zaslat poštou. K nepoškozenému zboží, prosím, přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. 

2) Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?

Již při listování v náhledech produktů, lze zjistit základní informaci o dostupnosti. Nad aktuální cenou produktu pak najdete  nápis 'skladem'. V případě, že je některé zboží momentálně vyprodané, je u produktu uveden stav „vyprodané“. 

3) Jaké jsou ceny poštovného a balného?

Tento dotaz je plně zodpovězen zde.

 4) Jaké jsou možnosti úhrady objednávky?

Úhradu objednávky je možné provést následujícím způsobem:

Bankovní převod - pokud Vaše platební karta nedovoluje on-line platby, můžete Vaši objednávku uhradit bankovním převodem. Bez poplatku.

Dobírka – úhradu objednávky můžete učinit po převzetí zboží od přepravce.

Hotově – objednávku lze uhradit hotově v případě osobního odběru v našem výdejním místě.

5) Přišlo mi poškozené zboží. Jak jej mohu reklamovat?

Pokud má Vaše zboží nějakou vadu, obraťte se s tímto problémem na e-mail reklamace@cellin.cz . Do e-mailu, prosím, přiložte fotografii produktu a popis poškození.

6) Lze nakoupit na firmu s možností odpočtu DPH?

Ano.

7) Jaký je rozdíl při nákupu soukromě a na firmu (IČ)?

Při nákupu soukromě máte všechny práva a povinnosti jako spotřebitel dle občanského zákoníku. Můžete odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní bez udání důvodu, Vaše záruční doba je 24 měsíců, lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní. Zboží si nicméně nemůžete dát do nákladů firmy ani nárokovat vrácení DPH.

Při nákupu na firmu můžete nárokovat DPH, nicméně základní záruka je smluvně pouze 1 měsíc (nabízíme možnost dokoupení roční či dvouleté), nemáte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní a lhůta na vyřízení reklamace není 30 dní.

8) Zasíláte i na Slovensko?

Bohužel ne.

9) Nabízíte pojištění či splátkový prodej?

Zatím ne.


Jakékoli jiné dotazy Vám rádi zodpovíme na naší infolince či na emailu info@cellin.cz.


Váš CELLiN

© Copyright 2021. Cellin.cz mobilní telefony a příslušenství. Systém unisell.eu