Pondělí až pátek
10:00 hod - 17:00 hod
Výdejní místo kvůli COVID-19
dočasně uzavřeno
Infolinka: 605 757 693
info@cellin.cz
reklamace@cellin.cz
CELLiN Mobile s.r.o.
Na Dolinách 1272/41
141 00 Praha 4
IČ: 08633509
FAQ - Často kladené dotazy
Zboží z e-shopu můžete vrátit do 14 dnů od
jeho převzetí a to zaslat poštou. K nepoškozenému zboží, prosím, přiložte
vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Již při listování v náhledech produktů, lze zjistit základní informaci o dostupnosti. Nad aktuální cenou produktu pak najdete nápis 'skladem'. V případě, že je některé zboží momentálně vyprodané, je u produktu uveden stav „vyprodané“.
Tento dotaz je plně zodpovězen zde.
Úhradu objednávky je možné provést
následujícím způsobem:
Bankovní převod - pokud Vaše platební karta nedovoluje on-line
platby, můžete Vaši objednávku uhradit bankovním převodem. Bez poplatku.
Dobírka –
úhradu objednávky můžete učinit po převzetí zboží od přepravce.
Hotově – objednávku lze uhradit hotově v případě osobního odběru v našem výdejním místě.
Pokud má Vaše zboží nějakou vadu, obraťte se s tímto problémem na e-mail reklamace@cellin.cz . Do e-mailu, prosím, přiložte fotografii produktu a popis poškození.
Ano.
Při nákupu soukromě máte všechny práva a
povinnosti jako spotřebitel dle občanského zákoníku. Můžete odstoupit od kupní
smlouvy do 14 dní bez udání důvodu, Vaše záruční doba je 24 měsíců, lhůta na
vyřízení reklamace je 30 dní. Zboží si nicméně nemůžete dát do nákladů firmy
ani nárokovat vrácení DPH.
Při nákupu na firmu můžete nárokovat DPH,
nicméně základní záruka je smluvně pouze 1 měsíc (nabízíme možnost dokoupení
roční či dvouleté), nemáte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní a lhůta
na vyřízení reklamace není 30 dní.
Bohužel ne.
Zatím ne.
Jakékoli jiné dotazy Vám rádi zodpovíme na naší infolince či na emailu info@cellin.cz.
Váš CELLiN