Pondělí až pátek
10:00 hod - 17:00 hod
Výdejní místo kvůli COVID-19
dočasně uzavřeno
Infolinka: 605 757 693
info@cellin.cz
reklamace@cellin.cz
CELLiN Mobile s.r.o.
Na Dolinách 1272/41
141 00 Praha 4
IČ: 08633509
- osobní odběr je možné provést na výdejním místě CELLiN, Severovýchodní
I, Praha 4
- při osobním odběru na
prodejně je samozřejmě možné zboží zaplatit hotově
- v současnosti nebereme platební karty
- při odběru zboží se prosím prokažte číslem Vaší
objednávky, zrychlíte tak její vydání
- osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny
- zboží zaplatíte
bankovním převodem a poté si jej osobně vyzvednete nebo Vám jej zašleme
- při vyzvednutí zboží můžete být vyzváni k prokázání totožnosti
- poštovné při platbě předem na účet je 150.-Kč
- při garantovaném doručení do druhého dne, v sobotu, neděli a státní
svátek je poštovné 230.- Kč
- zboží vám bude
doručeno do 1-2 pracovních dní od expedice zásilky
- zboží je placeno dobírkou, poštovné a dobírečné je 150.-Kč
- při garantovaném doručení do druhého dne, v sobotu, neděli a státní
svátek,
je poštovné a dobírečné 230.-Kč (nutno
objednat nejpozději v pátek do 14.00 hod.)
- pošta při doručení akceptuje i platební karty
- rozvoz po
Praze do 8 km od prodejny není zpoplatněn a je zdarma
- dobírečné je 50.-Kč
- jedná se zejména o lokality Praha 1, 2, 4, 10 s dobrou přístupností MHD
- rozvoz po Praze nad 8 km je zpoplatněn
částkou 300.- Kč včetně dobírečného
Reklamace mechanického
poškození z přepravy: Zákazník je povinen
zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud není nijak poškozena. V
opačném případě je nutné sepsat se zaměstnancem pošty či přímo na poště škodní
protokol. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do
2 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán
zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.